Sammanfattning av 2008

1. Gjorde du något iår som du aldrig tidigare gjort?
Fick barn
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga
3. Blev någon av dina vänner förälder iår?
Ja flera
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Blev ett år utan resor
6. Är det något du saknat under 2008?
Inget jag kan komma på nu iaf..
7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas=
18 juni
8. Vad är din största framgång under 2008?
Att bli förälder
9. Största misstag?
kommer inte på något
10. Har du varit sjuk eller skadad?
snittad, räknas dä..
11. Bästa köpet?
Ett nytt kök
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Amanda
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massor! men dagen då fasters goding föddes var speciell
14. Vilka låtar kommer påminna dig om 2008?
de från kyrkis och vagga gunga gå....
15. Hur tillbringade du julen?
Med min familj
16. Blev du kär iår?
Det blev jag för längesen...
17. Favoritprogram på Tv?
Har inget favoritprogram, men mycke fotboll blir dä..
18. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord, men visst finns det människor man inte gillar..
19. Bästa bok?
Lisa Marklunds
20. Något du önskade dig och fick?
En egen familj kanske...'
21. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade kalas
22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Tror inte dä..'
23. Vad fick dig att må bra?
Min familj och vänner omkring mig
24. Vad fick dig att må mindre bra?
När människor i min närhet inte mår bra
25. De bästa nya människorna du träffade?
Måste ju bli Amanda och Hugo
26. Betyg för 2008
MVG ett kanon år som kommer bli svårt att slå..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ett riktigt Gott Nytt År! Kramar Lotta!

2009-01-01 @ 10:37:34
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0